GARANTĪJA UN ATTEIKUMA TIESĪBAS

ATTEIKUMA TIESĪBAS

Informācija par atteikuma tiesībām

Saskaņā ar Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 19.punktu  patērētājs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma un atgriezt iegādāto preci atpakaļ pārdevējam 14 kalendāro dienu laikā no pirkuma izdarīšanas brīža.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums ir jāinformē SIA 24IT par savu lēmumu atteikties no distances līguma. To var izdarīt, elektroniski nosūtot paziņojumu vai atteikuma veidlapu (lejupielādējama šeit) uz e-pasta adresi info@24it.lv, vai arī nosūtot rakstisku iesniegumu vai atteikuma veidlapu uz adresi Skolas iela 18, Ogre, LV-5001, Latvija. Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normas neattiecas uz pirkumiem, ko veic juridiskās personas.

Patērētājam ir pienākums 7 (septiņu) dienu laikā pēc atteikuma veidlapas vai iesnieguma nosūtīšanas atgriezt preci pārdevējam uz adresi Skolas iela 18, Ogre, LV-5001, Latvija. Pēc preces atgriešanas pārdevējs novērtēs preces stāvokli un sagatavos dokumentu par naudas atgriešanu, kuru nosūtīs atbildes veidā elektroniski vai uz norādīto adresi.

Pārdevējs veiks naudas atmaksu 14 dienu laikā pēc atteikuma pieteikuma saņemšanas, bet tikai pēc tam, kad būs saņēmis atgriezto preci vai arī saņēmis pierādījumu, ka patērētājs ir nosūtījis preci atpakaļ. Izmantojot atteikuma tiesības, patērētājam ir tiesības saņemt atmaksu par visām nodevām, kurām Pārdevējam nav pretenziju, ieskaitot preču piegādes izmaksas (ja tās bija pievienotas pasūtījumam). Ja patērētājs nav norādījis citādi, nauda tiks atgriezta bankas kontā, kas norādīts atteikuma veidlapā.

PRECES SAŅEMŠANAS BRĪDĪ PĀRBAUDIET, VAI TĀ PILNĪBĀ ATBILST JŪSU PASŪTĪJUMAM – RAŽOTĀJS, MODELIS, KRĀSA, IZMĒRS UN CITI SVARĪGI PARAMETRI.!

Svarīgi! Atteikuma tiesību izmantošanas periodā patērētājam ir tiesības lietot preci tikai tik daudz, cik nepieciešams, lai to pārbaudītu (līdzīgi kā veikalā pirms iegādes). Ja patērētājs izmanto atteikuma tiesības, viņš ir atbildīgs par jebkādu preces lietošanu, kas pārsniedz pārbaudes nolūkus, neatbilst labas ticības principam vai izraisa preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos. Tas ietver bojājumus, paviršas izturēšanās sekas, piemēram, skrāpējumus, un arī oriģināla iepakojuma bojājumus.

Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ un tie ir:

  • Garantija nedarbojas, ja precei ir bojātas vai noņemtas garantijas plombas vai sērijas numuri.
  • Garantija tiek anulēta, ja prece nav lietota atbilstoši tās paredzētajam mērķim vai lietošanas instrukcijām.
  • Garantija nedarbojas, ja precei ir fiziski bojājumi, piemēram, skrāpējumi, lūzumi, saplaisājis ekrāns, ūdens bojājumi, nepareiza kopšana vai atrasti svešķermeņi, kā arī kukaiņu bojājumi vai citas pazīmes par nepareizu lietošanu.
  • Garantija nedarbojas, ja bojājumi radušies neatbilstoša sprieguma, telekomunikāciju vai kabeļu tīklu problēmu, temperatūras svārstību vai citu ārēju faktoru, piemēram, kvēpu, dūmu, putekļu, mitruma, triecienu vai skrāpējumu dēļ.
  • Garantija tiek anulēta, ja redzamas nekvalificēta remonta pazīmes.
  • Garantija neattiecas uz dabiska nolietojuma gadījumiem.
  • Garantija nedarbojas, ja precei izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi, rezerves daļas vai izejmateriāli, kurus ražotājs nav sertificējis, un tie ir izraisījuši bojājumus.
  • Garantija neattiecas uz papildus aprīkojumu, piemēram, baterijām, austiņām, savienojošiem kabeļiem, lādēšanas ierīcēm un pultīm.
  • Garantija nedarbojas, ja prece ir izmantota ražošanas vai profesionāliem mērķiem, ja tā nav paredzēta šādiem nolūkiem.
  • Garantija nedarbojas, ja bojājumi radušies nepareizas transportēšanas rezultātā.
  • Garantija neattiecas uz bojājumiem, kuru cēlonis ir ķīmisku vielu iedarbība.
  • Garantija nedarbojas, ja tiek izmantota pirātiska vai neatbilstoša programmatūra datortehnikā vai mobilajos telefonos.
  • Garantija tiek anulēta, ja precei nav veikta regulārā servisa apkope, ja tāda ir nepieciešama.

 

Šādos gadījumos interneta veikals www.24it.lv patur sev tiesības atteikt pircējam preces atteikuma tiesību izmantošanā vai arī paturēt kompensāciju!

Atteikuma tiesības neattiecas uz precēm, kuras piegādātas ar kurjeru un kurām ir konstatēts skrāpējums vai cits mehānisks bojājums, ja tas nav norādīts uzreiz preces saņemšanas brīdī. Ja redzat vizuālus bojājumus iepakojumam, lūdzam lūgt kurjeram tos atzīmēt piegādes pavadzīmē. Tas palīdzēs ātri atrisināt situāciju, ja prece būs bojāta piegādes laikā. Jums ir tiesības nepieņemt preci ar bojātu iepakojumu vai ja tā šķiet aizdomīga jau piegādes brīdī.Pārbaudiet, taču nelietojiet preci.

Saglabājiet preces oriģinālo iepakojumu un komplektāciju nesabojātu (aizlīmētus plastikāta iepakojumus drīkst uzmanīgi atvērt ar šķērēm).

Ja patērētājs izmanto atteikuma tiesības un tas nav saistīts ar preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem, tad patērētājam ir pienākums segt preces atpakaļnosūtīšanas izmaksas.

Prece jānogādā veikalā personīgi, jo veikals neuzglabā pirkuma līgumu kopijas.Citu sūdzību izskatīšanas kārtība

Sūdzības par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi info@24it.lv, vai rakstiski, nosūtot uz adresi Skolas iela 18, Ogre, LV-5001, Latvija. Pārdevējs sniegs patērētājam rakstisku atbildi 7 darbdienu laikā no sūdzības saņemšanas, nosūtot to uz sūdzībā norādīto saziņas adresi, un informēs par iespējamo prasījuma izpildes veidu vai strīda risinājumu, ja šajā laikā vienošanās netiek panākta.

Ja sūdzība tiek atzīta par nepamatotu un Jūs tam nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot pārdevējam rakstisku iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu.

ĀTRĀ PIEGĀDE*
RAŽOTĀJA GARANTIJA
IZDEVIGAS CENAS
+371-23999159
P-PK 9-19
KATEGORIJAS
Rādīt visas kategorijas